دسته بندی فاکتور ها در اکسل 2017-03-05T15:25:39+00:00
0
0

من یک سری داده دارم : یک ستون شرح فاکتور های مشتریان و ستون دیگر نام مشتری و ستون بعد مبلغ هر فاکتور در تاریخ های مختلف برای اینکه این داده ها را خلاصه کنم یعنی اینکه چند ردیف داشته باشم شامل نام مشتری و جمع مبالغ فاکتورهای آن مشتری از چه فرمولی استفاده کنم لطفا طریقه استفاده از فرمول را نیز شرح دهید

نتیجه ای که میخوام اینه که خلاصه کنه اطلاعاتو به طوری که اسم تمامی مشتریان و جمع مبالغ فاکتورها رو نمایش بده فقط

از فرمول subtotal میشه استفاده کرد ولی من بلد نیستم

  • ترانه پرهام نیا پرسیده شده 1 سال قبل
  • آخرین ویرایش 1 سال قبل
0
0

سلام

سوالتون رو خوب متوجه نشدم

ولی تاجایی که فهمیدم فکر میکنم میتونید از تابع SUMIF استفاده کنید

این تابع میتونه جمع فاکتور های یک مشتری خاص رو به شما بده

نمایش 1 نتیجه
پاسخ شما

لطفا کنید